Descrición xeral

A nosa política de devolucións e reembolsos ten unha duración de 30 días. Se transcorreron 30 días desde a túa compra, non podemos ofrecerche un reembolso completo ou un cambio.

Para ser elixible para unha devolución, o teu artigo debe estar sen usar e nas mesmas condicións nas que o recibiches. Tamén debe estar no envase orixinal.

Varios tipos de bens están exentos de ser devoltos. Os bens perecedoiros como alimentos, flores, xornais ou revistas non poden ser devoltos.

Elementos adicionais que non se poden devolver:

  • Tarxetas de agasallo
  • Produtos de software descargables

Para completar a túa devolución, requirimos un recibo ou proba de compra.

Por favor, non envíes a túa compra de volta ao fabricante.

Hai certas situacións onde só se conceden reembolsos parciais:

  • Libro con signos evidentes de uso
  • CD, DVD, cinta VHS, software, videoxogo, cinta de casete ou disco de vinilo que foi aberto
  • Calquera artigo que non estea na súa condición orixinal, estea danado ou faltan partes por motivos non debido ao noso erro
  • Calquera artigo que se devolva máis de 30 días despois da entrega

Reembolsos

Unha vez recibida e inspeccionada a túa devolución, enviarémosche un correo electrónico para notificare que recibimos o teu artigo devolto. Tamén che notificaremos a aprobación ou rexeitamento do teu reembolso.

Se está aprobado, entón o teu reembolso será procesado e un crédito aplicarase automaticamente á túa tarxeta de crédito ou método de pagamento orixinal, dentro dun certo número de días.

Reembolsos atrasados ou faltantes

Se aínda non recibiches un reembolso, primeiro verifica a túa conta bancaria de novo.

Despois contacta coa túa compañía de tarxeta de crédito, pode tardar algo de tempo antes de que o reembolso se publique oficialmente.

A continuación, contacta co teu banco. Moitas veces hai un tempo de procesamento antes de que un reembolso se publique.

Se fixeches todo isto e aínda non recibiches o teu reembolso, por favor, contacta connosco en info@mycogalicia.es

Artigos en oferta

Só se poden reembolsar os artigos a prezo normal. Os artigos en oferta non poden ser reembolsados.

Cambios

Só substituímos artigos se están defectuosos ou danados. Se necesitas cambialo polo mesmo artigo, envíanos un correo electrónico a info@mycogalicia.es

Regalos

Se o artigo foi marcado como agasallo cando se comprou e se enviou directamente a ti, recibirás un crédito de agasallo polo valor da túa devolución. Unha vez recibido o artigo devolto, enviarase un certificado de agasallo por correo.

Se o artigo non estaba marcado como agasallo cando se comprou, ou o agasallador enviou o pedido a si mesmo para darcho máis tarde, enviarémoslle un reembolso ao agasallador e el descubrirá a túa devolución.

Envío das devolucións

Para devolver o teu produto, debes enviar o teu produto ao enderezo que che proporcionaremos na mensaxe de aceptación da devolución.

Serás responsable de pagar os teus propios custos de envío para devolver o teu artigo. Os custos de envío non son reembolsables. Se recibes un reembolso, o custo do envío de devolución será deducido do teu reembolso.

Dependendo de onde vivas, o tempo que pode tardar en chegarche o produto cambiado pode variar.

Se estás a devolver artigos máis caros, podes considerar usar un servizo de envío rastrexable ou mercar un seguro de envío. Non garantimos que recibiremos o teu artigo devolto.

Precisas axuda?

Contacta connosco en info@mycogalicia.es para preguntas relacionadas con reembolsos e devolucións.